Wij zorgen ervoor dat u zonder zorgen of problemen met de nieuwe software aan de slag kan. We installeren de toepassingen volgens wens op onze servers of op uw infrastructuur. Trainers komen ter plaatse of de opleiding vindt in onze vergaderruimtes plaats. Maatwerk gaat gepaard met een beknopte handleiding, ook al zorgen we steeds voor een intuïtieve user interface waardoor het gebruik zichzelf uitwijst.
Professionele dienst na verkoop is cruciaal en we zetten daar dan ook hoog op in. ‘Tot uw dienst’ is onze natuurlijke reflex en we stellen alles in het werk om u snel te kunnen helpen. Tijd en frustratie besparen, daar gaan we voor. U kan bij onze helpdesk terecht voor ondersteuning remote of ter plaatse. Mocht er zich ooit een fout in één van onze oplossingen voordoen, corrigeren we deze prioritair en gratis, dat garanderen we. Waar nodig ontwikkelen we extra functionaliteit aan scherpe voordeeltarieven. Voor elke klant wordt een onderhoudscontract op maat uitgewerkt.
HelpdeskEen betrouwbare IT partner is cruciaal voor uw onderneming en bij KeyIT by Codevid zijn we ons daar bewust van. Het stopt niet bij de oplevering van een project. Je kan op ons blijven rekenen bij de verdere evolutie en groei van je onderneming. Meer nog, we nemen dit mee van bij de start. Met heel wat klanten bouwden we met KeyIT by Codevid een partnership op lange termijn op.
Elk project is voor ons even belangrijk en iedere keer opnieuw gaan we er 100% voor om de KeyIT by Codevid kwaliteit die u mag verwachten ook op te leveren.
Success storiesSuccess stories
SHIPEX
Wij zijn dankbaar dat Key IT kon ingrijpen op complexe problemen waar we al een hele tijd tegen aanliepen. Met Key IT vonden we een super partner die ons snel en professioneel bijstaat bij de verder optimalisatie van onze werking.
Nils Van Dessel – Operations Director Shipex
Helpdesk service
Training
Consultancy
Outsourcing
Manuals
Knowledge bases
Copy writing
Social media support
Market analysis
...